April 20, 2016

Banggood Wishlist

Γενικά πάντα ήμουν λίγο προκατειλημμένη ως προς τα κινέζικα και δεν έκανα το βήμα να αγοράσω κάτι, κυρίως ρούχα γιατί ο plus size σωματότυπος μου και τα νούμερα τους μαζί δεν κάνουνε! Είχα αγοράσει μόνο κανένα κοσμηματάκι που είναι ακίνδυνο και όταν λοιπόν έλαβα για πρώτη φορά κάτι από το Banggood η έκπληξη μου ήταν άκρως ευχάριστη αφού το backpack ήταν άκρως ποιοτικό και ολόιδιο με τις φωτογραφίες, κάτι που συνέβη και με ότι άλλο πήρα από αυτό το e-shop! Έχοντας λοιπόν τις καλύτερες εντυπώσεις σήμερα σας δείχνω κάποια κομμάτια που αγαπώ και έχω στο μάτι! Καλά τα μαγιό απλά θα τα ονειρεύομαι εγώ αλλά σε εσάς θα πάνε μούρλια!!
--------------------------
Banggood is one of my all time favorite places to shop and what I love about it is the combination of quality and great prices!! Everything I own from Banggood is beyond gorgeous( remember that fringed backpack you all fell in love with and the shirt dress I rocked earlier this yera?). Well today I am showing you the items I love the most from this e-shop and I will definetelly make most of them mine!!! Take a look and tell me which is your favorite!!














Don't forget to follow me,it means the world to me :-)

        FACEBOOK  -   BLOGLOVIN    -    TWITTER  -   INSTAGRAM - YOUTUBE

6 comments:

  1. Nice selection! I love the spaghetti strap bikini!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω ψωνίσει ποτέ από ηλεκτρονικό κινέζικο (μέσω ebay πολλάκις), αλλά στο Sammydress έχει αρκετά μεγάλη ποικιλία σε plus size μαγιουδάκια & έχει πολύ ωραία σχέδια!

    Καλό απόγευμα! :)

    ReplyDelete
  3. I loved the floral top and the polka dot dress - and I know you have a fresh, sweet style - I like playful outfits, so I want some of the items now!
    DenisesPlanet.com

    ReplyDelete
  4. Έχω ψωνίσει από τέροια site αλλά αργούν να έρθουν ...αλλάζει η εποχή ως να τα λάβω χιχι

    ReplyDelete
  5. Θέλω ενα μπεζ σακίδιο! Τα ολοσωμα μαγιο ειναι πολύ ωραία, αλλα επιμενω στο μπικινι....

    ReplyDelete